ÎN ATENȚIA TUTUROR BENEFICIARILOR CARE

 OBȚIN AVIZ FAVORABIL, CU CONDIȚII

 

 

   Vă comunicăm:

 

  • Trebuie să ne anunțați, în scris, în timp util, începerea lucrărilor;

 

  • Toate condițiile din avizele emise trebuie respectate;

 

  • În cazul în care este impusă și condiția efectuării intervențiilor în sol cu supraveghere arheologică trebuie să ne comunicați, în scris, instituția abilitată care va realiza această activitate;

 

  • În cazul nerespectării prevederilor impuse în avize, acestea se anulează de drept și se aplică prevederile legale în vigoare.

 

 

 

Numai bine!

Direcția pentru Cultură Vaslui


 

IMPORTANT

 

       DOCUMENTAȚIILE TRANSMISE ÎN FORMAT ELECTRONIC TREBUIE SĂ ÎNDEPLINEASCĂ

URMĂTOARELE CRITERII, PENTRU A  FACILITA ANALIZAREA ȘI TRANSMITEREA CĂTRE

COMISIA ZONALĂ A MONUMENTELOR ISTORICE NR. 5, IAȘI:

 

        Documentația poate fi transmisă numai în fișier individual, în format pdf, prin 

intermediul site-ului de transfer, dacă sunt dimensiuni mari, la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

 

        Ordinea documentelor va fi cea din formularul de cerere, în funcție de tipul intervenției

(pentru formular tip https://www.patrimoniul-cultural-vaslui.ro/index.php - protejarea

patrimoniului imobil ).

 

        Adresă la partea de proiectare - declarație pe propria răspundere, că formatul transmis

digital este identic cu cel letric.

 

        Nu se acceptă documente prezentate în mai multe fișiere.

 

        Vă rugăm să aveți în vedere respectarea termenului, pentru depunerea documentației,

precizat în anunțul de pe această pagină, respectiv adrese, e-mailuri.

 

        În acest sens, vă comunicăm faptul că documentațiile depuse după termenul stabilit vor

fi transmise la viitoarea Comisie Zonală a Monumentelor Istorice nr. 5, Iași. 

 

Numai bine!

Direcția pentru Cultură Vaslui


                                        FINANȚĂRI 2021

                             LANSAREA SESIUNII DE FINANȚARE A PROIECTELOR EDITORIALE

                                                                       LA AFCN

 

          Calendarul lunii mai, care debutează festiv, include lansarea celei de a III-a sesiuni de finanțare a Administrației Fondului Cultural Național. Pentru că la începutul lunii s-au adunat mai multe sărbători anul acesta, sesiunea demarează pe 4 mai.

          Bugetul sesiunii III / 2021, alocat prin subvenție de la Ministerul Culturii, este de 800.000 de lei. Consiliul AFCN, reunit pe 29 aprilie, a stabilit trei secțiuni în cadrul cărora se pot propune proiecte: Carte (inclusiv ediții critice), Reviste și publicații culturale, Ediții de poezie.

         „Consiliul AFCN este continuu preocupat prin propunerile strategice să susțină interesul față de cultura scrisă, mai cu seamă cea contemporană. Sperăm că perioada de izolare a fost utilă scriitorilor și editorilor pentru pregătirea de proiecte noi și că finanțările vor face posibile și anul acesta lecturi surprinzătoare, parcursuri poetice și informații culturale de actualitate pentru publicul de toate vârstele” a precizat Irina Cios, directoarea AFCN.

          Au fost definite priorități specifice disjunctive, fiind suficientă adresarea unei singure priorități pentru a putea obține punctajul maxim. Criteriile de eligibilitate au rămas neschimbate, respectiv: contribuția de 10% și tirajul minim obligatoriu. De asemenea titluri editate sau reeditate în ultimii 15 ani nu sunt admise pentru finanțare.

         Între 4 mai și 2 iunie a.c. pot propune proiecte edituri şi redacții de publicații culturale, persoane juridice de drept privat care, potrivit actelor constitutive, desfăşoară activități editoriale și/sau persoane juridice de drept public.

         Începând cu 10 mai 2021 se deschide și aplicația de depunere a candidaturilor pentru comisiile de evaluare. Candidatura se depune individual, prin completarea unui profil personal în aplicația online, accesibilă la www.afcn-experti.ro, urmată de selectarea butonului de înscriere la sesiunea curentă și selectarea a maximum două arii tematice de expertiză.

        Sursa: ADMINISTRAȚIA FONDULUI CULTURAL NAȚIONAL

        Toate informațiile și documentele necesare înscrierii proiectelor editoriale sunt disponibile online la www.afcn.ro/finantari-proiecte-editoriale.html. Pentru mai multe detalii despre sesiunea de finanţare ne puteți contacta telefonic sau prin e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .


OMC nr. 3189 din 24.09.2020 privind delegarea competenței Ministerului Culturii către serviciile publice deconcentrate în privința avizării documentațiilor Plan Urbanistic Zonal cu Regulamentul Local  de Urbanism aferent, citește mai mult


ORDIN nr. 3.037 din 20 iulie 2020  pentru aprobarea procedurilor privind notificarea prealabilă și emiterea acordului scris, în condiții de execuție lucrări, în condiții de artă. 11 alin. (2) și (4) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, citește mai mult



INSTRUCȚIUNI PRIVIND TRANSMITEREA DOCUMENTAȚIILOR

ÎN VEDEREA ANALIZĂRII ȘI AVIZĂRII

ÎN CADRUL COMISIEI ZONALE A MONUMENTELOR ISTORICE NR.5, IAȘI

 

           În vederea analizării și avizării documentelor în cadrul ședințelor Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice nr.5, acestea se vor transmite în format electronic și letric (în baza prevederilor Instrucțiunilor 1 / 2020 emisă de Ministerul Culturilorhttp://www.cultura.ro/ directia-patrimoniu ), după cum urmează:

- în format letric, la sediul Direcției pentru Cultură Vaslui - str. Ștefan cel Mare, nr. 79, mun. Vaslui, jud. Vaslui, informații la tel: 0235.311.351;

 

- în format electronic, adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

         Documentația poate fi transmisă numai în fișierul individual, arhive format zip  sau prin intermediul  site-urilor de transfer, dacă au dimensiuni mari.

         Documetația va fi prezentată într-un singur fișier, în format pdf. Ordinea documentelor va fi cea din formularul de cerere, în funcție de tipul intervenției https://www.patrimoniul-cultural-vaslui.ro/index.php - Protejarea patrimoniului imobil;

         Cererile se vor completa în conformitate cu documentul expus pe pagina de internet a instituției, conform tipului de intervenție (ex. https://www.patrimoniul-cultural-vaslui.ro/index.php/patrimoniul-imobil/aviz-pentru-interventii -in-zona-de-protectie-a-monumentelor-istorice ....);

         Cererile vor fi înregistrate, numai după ce acestea vor fi  completate (se vor bifa căsuțele care să ateste că dosarul obiectivului cuprinde toate documentele specifice în cerere) și se va preciza și  calcularea taxei aferente (unde este cazul), conform Odinului nr. 2515/2018,   https://www.patrimoniul-cultural-vaslui.ro/index.php/patrimoniul-imobil/legislatie;

         Pentru a facilita transmiterea și studierea documentației de către membrii comisiei, atât cererea, cât și documentația se vor transmite în același email.

         Ne rezervăm dreptul de a nu transmite membrilor Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice documentații incomplete.

         Nu se acceptă documentații prezentate în mai multe fișiere, deoarece sunt dificile de retransmis și nu ajung în ordinea cerute prin formularul de cerere.

 

DIRECȚIA PENTRU CULTURĂ VASLUI     


 

INFORMAȚII PENTRU BENEFICIARI

 

         Începând cu data de 11 martie 2020 activitate de relații cu publicul, pentru persoane fizice, se va face prin telefon, corespondență poștală sau electronică, după cum urmează:

          adresă:

         DIRECȚIA JUDEȚEANĂ PENTRU CULTURĂ VASLUI

         str. Ștefan cel Mare, nr. 79, mun. Vaslui, jud. Vaslui

         tel: 0235.311.351; fax: 0335.401.169

         e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

         site:  www.patrimoniul-cultural-vaslui.ro

Mai precizăm următoarele:

  • Documentațiile care necesită avizul instituțiilor noastre, vor fi transmise electronic, dar și prin poștă. Pentru persoanele care nu pot transmite prin poștă, vom comunica când va fi întrunirea Comisiei Zonale a Monumentelor Istorice nr. 5 de la Iași, pentru ca documentația să ajungă și în format hârtie la sediul instituțiilor noastre.
  • Toate tipurile de solicitări, cu excepția celor menționate mai sus, pot fi transmise în format electronic.
  • Pentru beneficiarii care nu pot folosi aceste mijloace se pot prezenta la sediul instituției, dar îi rugăm să aibă în vedere respectarea măsurilor impuse în această perioadă.

      Numai bine!

       Direcția Județeană pentru Cultură Vaslui

 


gal

anun

SA INCERCAM IMPREUNA

112

husi

Monumente Istorice

  Monumente istorice din Vaslui - selecție

  Monumente istorice din Bârlad - selecție 

  Monumente istorice din Huși - selecție

  Obiective restaurate

  Monumente istorice din mediul rural 01 - selecție

  Monumente istorice din mediul rural 02 - selecție

  Monumente istorice din mediul rural 03 - selecție

  Monumente istorice din mediul rural 04 - selecție

Scroll to top